.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حکم مسئولیت شهردار گرگان تمدید شد
حکم مسئولیت شهردار گرگان به مدت یک سال دیگر توسط هیئت‌دولت تمدید شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس؛ پس از آنکه حسین صادقلو شهردار گرگان در شهریورماه سال 1392 به‌عنوان شهردار گرگان از سوی شورای اسلامی این شهر انتخاب شد، برخی از اعضای شورای شهر بر روند اداری صدور حکم مسئولیت وی ایراداتی را وارد دانستند و معتقد بودند این موضوع در روند کاری حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان اشکال ایجاد خواهد کرد.
پس از ماه‎ها کشمکش و چالش در این حوزه در نهایت حکم حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان و برای شروع مسئولیت، از سوی وزارت کشور ابلاغ شد که در آن حکم، مسئولیت حسین صادقلو به مدت یک سال مورد تائید قرار گرفته بود و بر مبنای آن حکم، بایستی هر سال حکم مسئولیتش در هیئت‌دولت تمدید شود.
این موضوع سال گذشته نیز محل اختلاف اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قرار داشت و برخی از اعضای منتقد، با طرح این موضوع تأکید داشتند که مدت مسئولیت حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان به پایان رسیده و وی دیگر شهردار این شهر نیست.
با بیان این استدلال، این اعضاء بر این اعتقاد بودند که باید برای انتخاب شهردار دوباره رأی‌گیری شود و حسین صادقلو در آن برهه زمانی تنها به عنوان سرپرست شهرداری می‎تواند امورات شهرداری را پیگیری کند. اما سال گذشته نیز حکم شهردار گرگان در هیئت‌دولت تمدید و ابلاغ شد.
گفتنی‎ است، مسائل مطروحه سال گذشته امسال نیز محل اختلاف و کشمکش میان اعضای شورای اسلامی شهر گرگان بود و حتی در برهه‎ای از زمان، طرح استیضاح شهردار گرگان نیز در شورا مطرح شد.
در هر صورت برای سومین‎بار حکم مسئولیت حسین صادقلو به عنوان شهردار گرگان از سوی وزارت کشور و هیئت‌دولت تمدید و ابلاغ شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.